asenseofstyle

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av asenseofstyle - 18 mars 2014 18:45



  

TolixChaise A (Bild: Artilleriet) / TolixChaise A (Image: Artilleriet


Håller på att leta efter stolar till matbordet, och när jag såg denna stol hos Artilleriet kändes det som att jag redan hade sett den tidigare från någonstans.

Kom på att samma typ av stol användes nämligen vid homestylingen av vår förra lägenhet, och jag tyckte om den lika mycket då som jag gör nu. 


I'm still looking for chairs for the dining area, and when I saw this chair at Artilleriet, I got a sudden feeling of deja vu. It was almost like I'd seen it before...Then I remembered that they used the same type of chair for the homestyling of our old apartment! I love it now as much as I loved it before.

.  

Tolix Chaise A är nämligen orginaldesignen från 1934. Stolen är tillverkad i Frankrike, gjord av handknackad metall och med en blandning av grå/blå kulör.Passar väldigt bra till kopparfärgade bordsben. Supersnyggt!


Tolix Chaise A is actually the original design from 1934. The chair is made in France, made of metal and with a mixture of gray / blue color. Fits very well with copper-colored table legs. Super neat!


#tolixchaise #chair #inredning #stol

   

Ovido - Quiz & Flashcards