asenseofstyle

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av asenseofstyle - 16 augusti 2014 22:52











Första lördagen efter första arbetsveckan efter en fyra veckors lång semester... Jag har dock inte hunnit landa i mina vardagsrutiner än, tror det beror på att barnen fortfarande är sommarlediga. Nåja, vi passar på att avnjuta dessa sista sommardagar med jordgubbar! Mums! Har förövrigt kärat ner mig i mina små smörgåsunderlägg (och den vackra skålen!) som jag hittade på Cervera I början på sommaren. Trä i combination med marmor gör sig fint. Vitrinskåpet är ett DIY arbete där både flaskor och glas får plats. Materialet vi snickrade ihop kommer från IKEA.

***

The first Saturday after my first work week after a four-week long vacation ... I still haven't settled in my everyday routines yet, I think it has something to do with the kids still being on holiday. Anyways, we've made sure to enjoy these last summer days with some fresh strawberries! Yum! On another note, I've taken a liking to these small sandwich mats (and the beautiful dish!) I found at Cervera earlier this summer. Wood in combination with marble just does it. The Display cabinet is a DIY (Do it yourself) work where both bottles and glasses fit. (Frame and glass doors are from IKEA.) #kitchen #inredning #Cervera

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om inredning med fokus på styling, möbler & detaljer.
Interior design, home styling and details. The occasional food inspiration. A sense of style.
Välkommen!

Instagram: _asenseofstyle

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards